wtorek, 23 lutego 2016

"Niebiańska Doskonałość" w magazynie "Businesswoman & Life"

Magazyn "Businesswoman & Life" nr 30
W numerze 30 magazynu "Businesswoman & Life", w dziale "Businesswoman Wellness" ukazał się artykuł pt. "Niebiańska doskonałość", który przybliża Czytelniczkom markę TianDe.

Artykuł ten stanowi m.in. nawiązanie do IV Polish Businesswoman Congress, którego organizatorem był magazyn "Businesswoman & Life".

Autorem artykułu jest Pani Paulina Łozińska, pracownik administracyjny spółki Europe Prosperity, głównego dystrybutora marki TianDe w Polsce.

Niniejszym przedstawiamy Państwu treść artykułu. Gorąco zachęcamy do jego lektury:

TianDe to marka kosmetyczna obecna na polskim rynku od 2011 roku. Wielu jeszcze nie znana, ale ciągle zyskująca nowych klientów oraz partnerów biznesowych. Funkcjonuje na zasadach MLM (multilevel marketing - marketing wielopoziomowy), stając się alternatywą dla marek istniejących w tej branży od lat. Owszem, mają one rzeszę swoich stałych klientek, ale z pewnością wiele kobiet jest otwartych na nowinki i "powiew świeżości" na polskim rynku kosmetycznym.

To, co wyróżnia TianDe, to produkcja oparta na recepturach Dalekiego Wschodu, praktykowanych i cenionych przez kilka stuleci. Daje to gwarancję skuteczności i doświadczenia podczas procesów towarzyszących tworzeniu kosmetyków. Skład kosmetyków TianDe różni się od produktów innych marek kosmetycznych. Przede wszystkim mają one wysoką procentową zawartość składników aktywnych, co niewątpliwie wpływa na ich efektywność i atrakcyjność. Nie mniej istotną rolę w składzie stanowią naturalne składniki, m.in. żeń-szeń, imbir, czerwony kawior, proteiny jedwabiu, mucyna ślimaka, perła, biozłoto czy szafran. Dla wielu to właśnie obecność szerokiej gamy naturalnie wartościowych składników jest największym atutem kosmetyków TianDe.

Asortyment marki przekracza liczbę 500 produktów - skierowanych do kobiet, jak i do mężczyzn - pielęgnacyjnych oraz "kolorowych" (przeznaczonych do makijażu). Uczestniczki IV Polish Businesswoman Congress, którego organizatorem był magazyn "Businesswoman & Life", zostały obdarowane przez firmę pomadkami "Allure" w kilkunastu odcieniach. Panie mogły także zapoznać się z flagowymi produktami TianDe.

Aktualnym numerem jeden jest - innowacyjna na polskim rynku kosmetycznym - seria kosmetyków zawierających mucynę ślimaka. Linia "Snail Secret" zawiera krem do twarzy, krem pod oczy, tonik regenerujący oraz maseczkę moulage do twarzy. W skład każdego z tych produktów wchodzi indywidualny zestaw składników aktywnych (m.in. masło shea, pyłek japońskiej róży czy wyciąg z Aloe Vera), a także mają one rozmaite właściwości wielofunkcyjne (odżywcze, nawilżające, regeneracyjne, itp.).

"Niebiańska doskonałość" (artykuł)
Również lubianym i cenionym przez klientki TianDe produktem jest szampon odżywczy z korzeniem żeń-szenia, w bardzo efektownym opakowaniu, który wspomaga regenerację i odbudowę włosów. I tu niespodzianka: po zużyciu szamponu pozostały w butelce korzeń można wyjąć i zasadzić. W zestawie z szamponem proponujemy balsam regenerujący z ekstraktem z żeń-szenia, stymulujący wzrost włosów oraz zapobiegający ich wypadaniu.

TianDe posiada w swojej ofercie także wiele innych kosmetyków do mycia i pielęgnacji włosów, jak np. świetnie nawilżająca i odżywiająca "Rapsodia miłości", łagodzący podrażnienia "Jaśminowy nokturn" - do wrażliwej skóry głowy, zwiększający objętość "Złoty imbir" - do włosów przetłuszczających się, czy też - niezawierający silikonów oraz doskonały dla osób z kłopotami alergicznymi - szampon na bazie orzecha mydlanego. Ten ostatni produkt wchodzi w skład serii "Ecosphere", podobnie jak płyn do mycia naczyń na bazie saponiny, czyli naturalnego środka pieniącego zawartego właśnie w łupinach orzechów mydlanych.

Jak sama nazwa wskazuje, linia "Ecosphere" jest częścią serii ekoproduktów, która cieszy się dużym uznaniem wśród odbiorców TianDe. Inne z nich, to m.in. dezodorant kryształowy "Natural Veil" (będący świetnym rozwiązaniem dla osób z alergią, składa się bowiem w 100 proc. z górskiego minerału ałunu, charakteryzuje się silnymi właściwościami antybakteryjnymi) czy żel do mycia "Aloe Vera 98,5%" - tak wysokoprocentowa zawartość aloesu w tym produkcie wpływa zdecydowanie na odnowę skóry poprzez jej łagodzenie i zmiękczanie.

W dobie mody na produkty ekologiczne, TianDe ma szansę stać się hitem na rynku kosmetycznym w Polsce. Podobnie zresztą, jak inne serie tej marki, ponieważ jej głównym założeniem jest dążenie do "niebiańskiej doskonałości" - wszak tak brzmi polski tłumaczenie nazwy firmy.

Materiał źródłowy: Businesswoman & Life, Nr 30 (Luty-Marzec 2016), str. 70.

Materiał został opublikowany na podstawie indywidualnej zgody, jakiej w dniu 23 lutego 2016 r. udzieliła autorowi niniejszego bloga Pani Elżbieta Jeznach (Dyrektor ds. Wydawniczych magazynu "Businesswoman&Life"). All right reserved.